Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 12-06-2020
j
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferta powinna zostać złożona osobiście, listownie, przesyłką kurierską na adres Zamawiającego:
P.H.U.”Perfekt-druk” Agnieszka Łęgowik, ul. Św Rocha 118, 42-202 Częstochowa
lub pocztą elektroniczną na adres: perfekt-druk@perfekt-druk.pl
2. W przypadku ofert przesłanych pocztą elektroniczną w tytule wiadomości należy wpisać „Zapytanie ofertowe – zakup plotera solwentowego", a dokument z wymaganymi załącznikami i oświadczeniami musi być przesłany w formie skanu podpisanej oferty (pdf).
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
perfekt-druk@perfekt-druk.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Agnieszka Łęgowik
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48343669046
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zakup nowego plotera solwentowego do druku wielkoformatowego o szerokości minimum 310cm
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: śląskie Powiat: Częstochowa Miejscowość: Częstochowa
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Celem głównym projektu jest rozwój i poprawa pozycji rynkowej firmy Perfekt-Druk Agnieszka Łęgowik (dalej: Perfekt-Druk)
poprzez zakup i wdrożenie urządzenia innowacyjnego w obrębie przedsiębiorstwa – plotera solwentowego do druku
wielkoformatowego, w terminie do 31.12.2020 roku.
Przedmiot zamówienia
Parametry techniczne urządzenia :
Ploter solwentowy do druku wielkoformatowego o parametrach:
- Szerokość druku 320cm [+/- 2%]
- Prędkość druku 78m2/h (2xCMYK)
- Rozdzielczość: max 726x1440dpi
- Głowice drukujące: Spectra Polaris (15pl)
- Ilość głowic 4 z możliwością rozbudowy do 8
- Wielkość kropli – 15 pl
- System rozwijania i nawijania materiału
Oferta powinna zawierać:
- Urządzenie t.j ploter solwentowy do druku wielkoformatowego o parametrach j.w.
- Komputer do sterowania drukarką
- Kpl atramentów [CMYK]
- Profile kolorystyczne dostosowane do potrzeb,
- Transport, uruchomienie maszyny oraz szkolenie z obsługi plotera
- Gwarancja min. 12 miesięcy
Kod CPV
30232140-7
Nazwa kodu CPV
Plotery
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin składania ofert – 12.06.2020 godz. 12:00
Termin wyboru oferty – 12.06.2020 godz. 13:00
Publikacja protokołu z wyboru oferty – 15.06.2020
Termin realizacji zamówienia –do 31.12.2020
Załączniki
Brak załączników
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
1. Oferent musi posiadać uprawienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy prowadzą działalność co najmniej 3 lata od upływu terminu składania ofert (wymagane Oświadczenie Oferenta oraz wydruk z właściwego rejestru przedsiębiorstw).
3. W przypadku podmiotów zagranicznych Oferent jest obowiązany załączyć wydruk/kopię z właściwego rejestru przedsiębiorstw.
3. W przypadku ustanowienia pełnomocnika Oferent musi załączyć stosowane pełnomocnictwo.
Dodatkowe warunki
1 . Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Za termin złożenia oferty rozumie się dzień wpływu oferty do siedziby Zamawiającego lub jej otrzymania na adres poczty elektronicznej wskazany w niniejszym Ogłoszeniu.
2. Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy.
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwracać się do Oferentów w celu przedstawienia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedłożenia dokumentów, potwierdzających prawdziwość informacji podanych w oświadczeniach.
5. W przypadku wygaśnięcia terminu ważności oferty Zamawiający może zwrócić się do Oferenta o jego przedłużenie.
6. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania ofertowego bez podawania przyczyn na każdym etapie.
7. Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia terminu nadsyłania ofert, o czym każdorazowo powiadomi wszystkich Oferentów, zamieszczając stosowną informację na stronie upublicznienia zapytania.
8. Oferent poprzez złożenie oferty, akceptuje wszystkie warunki postępowania wskazane w niniejszym Ogłoszeniu.
9. Wynagrodzenie zostanie uregulowane w formie przelewu bankowego na konto Wykonawcy wskazane w umowie.
10 . Dopuszcza się możliwość złożenia oferty na przedmiot zapytania o równorzędnych parametrach.
11. Wynagrodzenie zostanie uregulowane w formie przelewu bankowego na konto Wykonawcy wskazane w umowie w terminie 21 dni od daty wystawienia faktury i protokołu odbioru. Dopuszcza się możliwość zapłaty zaliczki na dostawę urządzenia.
Warunki zmiany umowy
Jest możliwe dokonywanie zmian Umowy oraz dokonywanie istotnych zmian postanowień w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w przypadku wystąpienia:
- siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy;
- zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które mają wpływ na realizację przedmiotu umowy;
- innych zdarzeń zewnętrznych lub sytuacji, których Zamawiający ani Wykonawca nie mogli przewidzieć, ani im zapobiec, a które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu dostawy zgodnie z umową;
- po złożeniu oferty istnieje możliwość negocjowania ceny przez Zamawiającego.
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Warunkiem oceny oferty pod kątem kryteriów jest:
- Spełnienie wszystkich warunków udziału w postępowaniu.
- Odniesienie się w ofercie do wszystkich parametrów wskazanych w niniejszym Ogłoszeniu.
- Spełnienie minimalnych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia.
- W przypadku zaoferowania przedmiotu zamówienia podobnej klasy o równorzędnych parametrach, oferent musi uzasadnić ich zgodności z treścią Ogłoszenia.
KRYTERIA OCENY:
A) CENA - 80% - ocenie podlega całkowita cena netto w PLN.
B) TERMIN DOSTAWY : - 10% - ocenie podlega okres dostawy w dniach
C) OKRES GWARANCJI - 10% - ocenie podlega okres gwarancji w miesiącach
SPOSÓB PRZYZNAWANIA PUNKTÓW:
A) CENA
C = (najniższa oferowana cena netto/ cena netto przedstawiona w ofercie badanej) x 80
B) TERMIN DOSTAWY
T = (najkrótszy oferowany termin dostawy liczony w dniach od daty zakończenia niniejszego postępowania ofertowego / termin termin dostawy przedstawiony w ofercie badanej) x 10
C) OKRES GWARANCJI
G = (okres gwarancji w miesiącach określony w ofercie badanej/ najdłuższy okres gwarancji w miesiącach) x 10
P = C + T + G
Legenda:
P – punktowa wartość oferty
C - cena określona w punkcie A
T - termin określony w punkcie B
G - gwarancja określona w punkcie C
Najkorzystniejszą ofertą jest ta, która otrzyma największą liczbę punktów. Przyjmuje się, że 1% wagi kryterium = 1 pkt. Oferta maksymalnie może uzyskać 100,00 pkt.
Punktacja będzie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku, gdy oferta nie będzie zawierała informacji pozwalających na jej ocenę, otrzyma w danym kryterium 0,00 pkt.
Wartość oferty w walucie obcej zostanie przeliczona na PLN według średniego kursu NBP obowiązującego w dniu wyboru Oferenta.
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną określone, jako zgodne z wymaganiami określonymi w niniejszym Ogłoszeniu.
Wykluczenia
Zamawiający wyklucza możliwość złożenia oferty przez osoby powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Oferentem polegające na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) udziałów lub co najmniej 10% akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze Wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający - Wnioskodawca
Nazwa
P.H.U."Perfekt-druk" Agnieszka Łęgowik
Adres
Rocha 118
42-200 Częstochowa
śląskie , Częstochowa
Numer telefonu
+48343669046; 509532775
NIP
9490789435
Numer naboru
RPSL.03.02.00-IP.01-24-026/20
Adres stony z zamówieniem:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/32088